FANDOM

Hercules-constellation-The-Keystone
Апекс Сонця
HER uk
"Сузір'я «Геркулес»"
Назви

Стародавня:

Апекс

Альтернативна:

Апекс Сонця

Астрономічні характеристики

Фізичний об'єкт:

Апекс Сонячної системи

Сузір'я:

Геркулес

Астрологічні характеристики

Зодіакальні координати (01.01.1987 рік):

05 градусів 11 мінута знака Стрільця

Орбіс:

±20 мінут

Пов'язаний силами:

Урана та Сонця (умовно)

Вплив точки:

надзвичайна екзальтація

Це гірше, а ніж меркуріанець.
― П.П.Глоба[1]

Апекс Сонця ― напрямок руху Сонячної системи.

Астрологічна характеристика Редагувати

Дану точку важливо враховувати в будь-якому гороскопі. Апекс Сонця перетворює життя людини в неприборкуваний, нестримний рух. Людина заведена, як машина, вона ніколи не знає втоми, відпочинок їй не потрібен, вона завжди знаходиться у заведеному стані, начебто як навеселі (проте загалом може взагалі не пити, не торкатись до спиртного). Така людина завжди екзальтована, як з похмілля, завжди припіднята, повна оптимізму, напружинена, неприродньо бадьора. Певна маніакальність у поведінці. За звичай такі люди всіх дратують, оскільки не вписуються в загальний контекст і навіть випадають з нього. Всі плачуть, а вона сміється, їй завжди весело. Вона завжди кудись поспішає, прагне, ніде не зупиняється. Проявляє метушливість, невгамовність. Вона сама так само поспішає, як поспіхом рухається Сонячна система. Вона відчуває на собі вплив її руху. Апекс Сонця не пов'язаний з певною планетою, проте його можна співставити з Ураном і Сонцем. Звичайно, при дуже виділеному Апексі Сонця, якщо між Сонцем та Ураном є аспекти, його дія проявляється з надзвичайною силою (або якщо одна з цих планет знаходиться на одному з чотирьох кутів гороскопа).

На таких людей реакція, звичайно, неадекватна, тому що не всі звикли до таких жахаюче скажених ритмів, котрі нав'язують ці люди. Часто вони бувають настирливими, ніколи не поступляться, не сплять, багато їдять. Їх надовго вистачає. Вони, як не дивно, довго живуть, завжди молоді, бадьорі, веселі. Часто бувають вкрай нерозумні, проте їх це не зупиняє. Вони вкрай незручні для оточуючих, особливо для сім'ї, для близьких людей. Помічено, що оточуючі можуть кидатися на таких людей з кулаками невідомо за що. Через дві хвилини розмови з ними просто бісить і коробить, через годину - трясе.

Для корекції такої людини, для його покращення, йому треба «дати по морді» морально та фізично для того, щоб він вислухав вас, тому що вислухати кого-небуть він не вміє. Це гірше, а ніж меркуріанець. Меркуріанець - неможлива людина, ураніст - тим паче, а уявіть собі супер-супер Меркурій і Уран разом! Тисяча слів на хвилину. Ці люди відчувають постійну потребу в контактах, довго не можуть бути на одинці з собою. Їм треба когось пов'язувати, об'єднувати, бігти. Піднімати їх потрібно не обов'язково мордобиттям. Їх просто необхідно завантажувати постійно новими ідеями, новими справами, як топку паровоза, тому що звичайних гальмівних факторів для них недостатньо. Навіть сатурніанця вони можуть поколивати. Сатурна для них мало. Адже капля камінь точить. А якщо це не капля а водоспад? Цих людей потрібно постійно пускати по переду паровоза, а за ними - рухомий склад. Якщо не має можливості їх стримати, то їх необхідно використовувати, направляти як би з боків, щоб вони не звернули з потрібного шляху.

Буває, що деякі люди ведуть так себе періодично. Значить Апекс Сонця є в їх гороскопі, але виділений слабко і раптом проявляється при якому-небуть транзиті або по прогресії. В нас усіх бувають часами такі періоди, проте у деяких людей такий стан початковий і незмінний. Вони подібні на хворих з маніакальною стадією.

Цікавинки Редагувати

  • Апекс руху Сонця відносно навколишніх зір визначається статистичною обробкою видимих рухів зір. Внаслідок того, що зорі мають власний рух, для визначення напрямку руху Сонця навколо центру Галактики потрібно було вичислити рух багатьох навколишніх зір.
  • Загалом Сонце обертається зі швидкістю 220 км/с, а його апекс знаходиться в сузір'ї Геркулеса на південно-південний захід неподалік від Веги (α Ліри).
  • Цікаво, що в різних діапазонах, є різні точки апекса Сонця. Для оптичного діапазону це Пряме сходження (RA)18h 28m 0s і схилення (DEC) +30° 0′ 0″, в радіо-діапазоні (RA)18h 03m 50.2s (DEC) +30° 0′ 0″.
    • В галактичних координатах це відповідно 56.24° довготи, 22.57° широти та 58.87° довготи, 17.72° широти.
  • Вперше існування власного руху Сонця передбачив Фрідріх Вільгельм Гершель, він же зміг наближено встановити і точку Сонячного апексу.

Виноски Редагувати

  1. Неподвижные звезды. П.П.Глоба (Минск 1994)
Зоряна астрологія
Зорі

СіріусВегаАльдебаранАнтаресФомальгаутАхернарБатен ЦетусДівдаЙота Кита

Сузір'я

Велика ВедмедицяЛевРиби

Галактики

Вортекс

Скупчення

СтожариГіадиФацієс

Туманності

ЕнсісФорамен

Особливе Центр ГалактикиАпекс СонцяВежа