FANDOM

Gemini

  • 1. (Місяць). Градус ясновидіння, подвійності, пристосуванства. Спритність, хитрість підступність. Багато друзів, яких людина хитро використовує. Багатосторонні таланти, якими вона користується з великою спритністю. Робота на публіку. (Р. Вагнер, А. Дюма).
  • 2. (Сатурн). Градус щасливих підприємств, удачі, везіння. Часто буває у військових і у людей, пов'язаних з дисципліною. Градус щасливих випадковостей, але досить мінливих. Іноді може давати злидні. (О. Кромвель, А. Дюрер).
  • 3. (Юпітер). Поетичний градус. Артистична натура. (Ш. Гуно, Омар Хаям, І. Брамс).
  • 4. (Плутон). Градус екзальтації Раху, падіння Кету, Близнюків. Практичність, поєднана з емоційністю. Народжує хороші здібності, які, однак, контролюються розумом. У гіршому випадку - досягнення почестей змінюється втратою положення, крахом. (Р. Веласкес, К. Маркс, Ч. Ломброзо - один із засновників криміналістики).
  • 5. (Сонце). Градус екзальтації Прозерпіни, вищих талантів. Людина - провідник вищих енергій. Один з дивних, загадкових градусів. Людина не відає, що творить, вона творить по натхненню, через неї йде якийсь потік, неначе не сама вона діє, а через неї діють вищі сили. Натхненний віщун, як Піфія. Можливі успіхи у військовій кар'єрі. (Кафка, Нестеров, О. Хаям, Рафаель).
  • 6. (Нептун). Холодний розум. Часто у юристів. Черствий характер, жорсткість, підлуватість, неемоційність. Успіхи на судових теренах. (Даладье - французький прем'єр-міністр).
  • 7. (Уран). Градус геніальності - різнобічні здібності. Градус цілительства і окультизму. Градус спокійного життя. Уміле управління собою. Людина пливе за течією. Любов до природи, тварин. Хороше розуміння серед інших людей, Не може жити без суспільства. (К. Писсаро, Джелал-аль-Руми - великий поет, один із засновників суфізму).
  • 8. (Місяць). Градус падіння Хірона. Градус безшлюбності. Градус гніву, прикрощів, імпульсивності, некерованого характеру, нервозності. У гіршому разі - нещастя в шлюбі. При сильно виражених повітряних знаках, особливо Близнюках, Водолії і Діві, а також при вираженому рухливому хресті - схильність до крадійства, до шахрайства, клептоманія. У кращому разі - ювеліри. (Людовик XVI, Д. Свифт, О. Хаям).
  • 9. (Прозерпіна, Сатурн). Королівський. Цей градус дає щастя в усіх справах, що стосуються контактів, комунікацій, дає розумову активність, прозорливість, везіння в дружбі й взагалі в усіх контактах. Градус хороший для всякого роду об'єднань, асоціацій і суспільств. Здатність до наук, дипломатії. (Петро I).
  • 10. (Хірон). Градус гуманізму, альтруїзму. Часто у медиків. У гіршому випадку (Юпітер) - передчасна смерть або самогубство. Характер відкритий, але безтурботний, розпиляється. (О. Пушкін, Клавдій Гален - знаменитий медик давнини).
  • 11. (Марс). Градус еміграції, вигнання, в'язниці. Спочатку добросердя, відкритість, але потім - похмурий, мовчазний, замкнутий характер, дратівливість, злостивість. Якщо у чоловіків сильно виражені іньські знаки, особливо Рак, а у жінок - янські, особливо Близнюки, Терези, Водолій, то це може давати гомосексуальність. Може також давати проблеми з дітьми, безпліддя. (Олександра Федорівна - російська імператриця, Ж. Руссо, Макіавеллі, Ліліт у Д. Свіфта).
  • 12. (Сонце). Градус безпліддя, розчарувань, великих нещасть. Передчасна втрата улюблених істот. (Е. Гофман, Е. Кант).
  • 13. (Венера). Руйнівний градус. Людину будуть переслідувати обмани, інтриги, брехня, злодійство. Неповноцінність в спілкуванні, комплекси, несприятливе оточення. (Маркіз де Санд, Кафка - один із засновників модернізму).
  • 14. (Меркурій). Градус Нарциса. Людина схильна до самозамилування, позерства, до зовнішньої форми. Це призводить до сварок, суперечок, судових позовів. У найгіршому випадку - садомазохізм.
  • 15. (Місяць). Градус обителі Меркурія, плодючості. Градус геніальності, великих творчих можливостей в різних областях. Схожий з 6-м Тельця. Дає деяку легкість, розкиданість (Сонце у А. Пушкіна). Талант праці в нових науках.
  • 16. (Сатурн). Градус безпліддя. Один з найважчих градусів. Градус року. Невдача, стійкий період невдач. При виражених знаках Тельця, Рака, Риб і при хорошій космограмі може давати багатодітність, при негативній космограмі - смерть дітей. (Цесарівна Софія, Руссо).
  • 17. (Юпітер). Слабовілля, безініціативність. Людина не залишає після себе жодного сліду. Людина слабка, але робить вигляд сильного. У гіршому випадку - психічні хвороби, неврастенія, збочення. (Л. Берія, О. Уайльд).
  • 18. (Плутон). Градус астрологів. Хитрість, підлість, підступність, зрада, велике честолюбство, часті зміни в житті. Велика сила. У кращому випадку - дипломатія. (Сонце у Петра I).
  • 19. (Сонце). Безхарактерність, слабовілля, втрата стану. Самотність в старості. Біди, які виробляють на людину незабутнє враження, здатні привести до самогубства. (Конан Дойль, який мав тут Марс, втратив свого сина і схибнувся розумом, О. Уайльд).
  • 20. (Нептун). Градус спокуси. Градус ясновидіння. Застерігає від усіх таємних справ. При сильно вираженій водній стихії - небезпека потрапляння під чийсь сильний окультний вплив, під владу чорної магії і взагалі навіювання, причому сама людина може цього не помітити. Іноді дає здібності до наук. (Ліліт у А. Гітлера).
  • 21. (Уран). Градус цілительства, окультизму. Сварки, заздрісність, дивина характеру. Градус великій залежності. Безуспішні спроби досягти високих рангів. Пристрасть до спорту. При виражених знаках Терезів, Водолія, Рака, Близнюків може давати гомосексуальність. (Імператор Іван Антонович, який просидів 24 роки в ув'язненні, не правил).
  • 22. (Місяць). Градус плодючості. Великі веселощі, легкість, подолання труднощів. Людина, як метелик, пурхає по життю. Хороші музичні здібності. Любов до усамітнення, сільського життя. Подолання труднощів з блиском. (Венера у А. Дюрера, Сатурн у Миколи I).
  • 23. (Прозерпіна, Сатурн). Градус безпліддя. Суїцид, еміграція. Важкий градус падіння і злиднів. Неприємності через дітей, нащадків. (Крістіан II Данська, який був скинутий із престолу і просидів 20 років у в'язниці).
  • 24. (Хірон, Юпітер). Любов до справедливості. Медіумічні здатності, скритність характеру. Розум чіткий, холодний, врівноважений. Критичність. (Вернер фон Браун, Ю. Андропов.)
  • 25. (Марс). Занепокоєння, дивність характеру, сварки, суперечки, вбивство. Часто життя в небезпеці. Великий ризик. Пристрасть до блефу. Небезпека катастроф. Іноді поетичний талант. (Ж. Руссо, Катерина II, К. Бальмонт, К. Маннергейм).
  • 26. (Сонце). Градус астрологів. Багатосторонні інтереси, здібності. Мистецтво перемагати, стратегічний талант. Навіювання, авторитет. Багатолюбство. Сварки заподіють утруднення і поставлять життя в небезпеку. (Франциск I - прототип герцога з "Ріголетто", Філіп II Іспанський, Конан Дойль).
  • 27. (Венера). Градус геніальності, вистражданих здібностей; безпліддя, безшлюбності. Розчарування в своєму місці в житті. Невдачі. У гіршому випадку - розбите життя. Людина переживає свої прихильності. Любов буде причиною горя. При вираженій повітряній стихії і знаках рухомого хреста - схильність до крадіжок, шахрайства, клептоманія. (Х. Рембрандт, А. Грін).
  • 28. (Меркурій). Градус цілительства, окультизму. Градус вигнання Юпітера. Фізична витривалість, здоров'я. Любов до усамітнення, сільського життя. Звичка до труднощів. Ясний розум (З. Фрейд). При уражених Місяці, Сонце, Сатурні, Марсі може давати смерть дітей.
  • 29. (Місяць). Великий скепсис, занепокоєння, вічна незадоволеність, коливання. При виражених знаках Водолія, Козерога, Діви може давати безшлюбність. (Олександр II, Петро I).
  • 30. (Сатурн). Градус еміграції. Схиляння перед силою. Вічні компроміси. Великі небезпеки від друзів, уявні доброзичливці. При хорошому гороскопі може давати щасливий шлюб. (М. Пруст; брат Петра I Іван - завжди був на другому плані).

Джерело інформації