FANDOM

Aries

  • 1-й градус. (Марс). Великі труднощі й подолання перешкод. Праця і боротьба. У людини величезна енергія, але важкий характер. Дає твердість у нещастях. Кармічний градус сплати боргів. Критичний градус. Часто беруть на себе гріхи інших людей. Дуже активний градус. У кращому випадку – полководці, в гіршому – козли відпущення, жертовні ягнята. (Сатурн у Петра I, В. Висоцького; Меркурій у М. Хрущова; Марс у Ш. Бодлера; Ліліт у Людовика XVI, якого стратили).
  • 2-й градус. (Сонце). Впевненість в собі, агресивність, наполегливість, зарозумілість. У гіршому випадку, при ураженні – численні вороги, небезпека катастроф. (Наполеон III, Вільгельм I Німецький, Франц-Йосип Австрійський).
  • 3-й градус. (Венера). М'який градус. Градус астрологів, плодючості. Сердечність, згода, схильність до дружби. У кращому випадку – корисні по життю друзі. Любов до порядку, якщо в ньому знаходиться Меркурій. Гарний для науки, практичної діяльності, добре щось робити руками. Сонце у ньому 23 березня. (Меркурій І. Гайдна, П. Столипіна, Сонце Вернера фон Брауна).
  • 4-й градус. (Меркурій). Розкиданість, втрати, втрата енергії, марнотратство. Можливість суїциду. Може давати бездітність. Якщо проявляється по активним планетам, то дає любов до спорту, полювання, активного способу життя. (М. Гоголь, Улугбек).
  • 5-й градус. (Місяць). Людина сама собі робить кар'єру, піднесення власною працею. При хороших показниках людина домагається популярності, слави і багатства, при поганих - працьовитість і завзятість. (М. Робесп'єр по Венері, Ю. Семенов по Висхідному Вузлу - така його карма, то, що він бере - активна карма).
  • 6-й градус. (Сатурн). Хороший градус. Піднесення на різних рівнях - моральне, матеріальне, суспільне. У гіршому випадку (при ураженні) - просто мрії про такий злет. (С. Єсенін, Ліліт у В. Ульянова-Леніна, Сатурн у Ф. Енгельса).
  • 7-й градус. (Юпітер). Градус передбачливості, консерватизму, обережності, скритності, проникливості і вміння керувати. (Ліліт у Ю. Семенова).
  • 8-й градус. (Плутон). Градус садомазохізму, вбивства. Дає бунтівливість, свавілля. У гіршому випадку - підлість; завжди грає і працює на себе. У будь-якому випадку дратівливість та сварка. Авантюризм з неприємними наслідками. Якщо проявлений по Марсу, Юпітеру і Сонцю, позбавлених ураження, то дає залізний характер, але все ж працює на себе. (Сонце у Л. Берії, мав місце у В. Квіслінга - норвезького диктатора).
  • 9-й градус. (Сонце). Градус відваги, холоднокровності; також градус безпліддя. Впевненість у собі. Велика гордість, марнославство. У гіршому випадку - зневага до інших, зарозумілість, підлість, зрада. На високому рівні - схильність до дипломатії, компромісів. (Сатурн у Й. Сталіна, Меркурій у Г. Марконі).
  • 10-й градус. (Нептун). "Людина повергає ведмедя ударом списа". Борець, великий воєначальник. Тріумф. Торжество перемоги після боротьби з ворогом. Вірний друг і небезпечний ворог. Сміливість, любов до ризику, полювання, боротьби. Індивідуалізм, протидія, самовладання, захоплення. У гіршому випадку - численні вороги, з якими людина бореться самотужки. Прекрасна творча сила, яка підтримує людину, не дивлячись ні на які небезпеки. Це градус творчої енергії, яка не дивлячись ні на що горить. Градус геніальності; рання свідомість. Градус обителі Марса, еміграції. (Ф. Гойя, Ван Гог, Ш. Бодлер, Улугбек, Леонардо да Вінчі, В. Набоков).
  • 11-й градус. (Уран). Градус перетворення, несподіванки, пов'язаної з любов'ю, емоційністю. Градус зороастризму. Дає приховане любовне життя, але в принципі це добрий, поступливий характер. (М. Гоголь, І. Бах, І. Гайдн, П. Верлен, Микола II).
  • 12-й градус. (Місяць). "Орел літає з розпростертими крилами". Градус індивідуалізму, честолюбства, амбіцій, прагнення піднятися за всяку ціну. Дає любов до сім'ї, стійкий будинок, хороше місце серед близьких. Ранні успіхи, високе положення. Духовна інтуїція, фантазування, релігійність, письменницькі здібності. У гіршому випадку - брехун і обманщик; страхи, таємні вороги. Крайнощі: розсудливість і нерозсудливість. Часто це золотошукач або алхімік. Але це градус чималих труднощів, у людини завжди можуть бути зміни. (С. Рахманінов, Ф. Гойя, Ф. Петрарка).
  • 13-й градус. (Прозерпіна). Градус авантюристів, удавальник. Градус пожежі. Важкі випробування. Вплив на інших людей. Людина ходить по лезу ножа. У кращому випадку - популярність, яка завойована тяжкою працею і боротьбою. При сильній Ліліт і виражених знаках Скорпіона, Овна, Стрільця - схильність до вбивства. (Д. Казанова, Е. Золя, Г. Андерсен).
  • 14-й градус. (Хірон). Градус цілительства, окультизму. Градус безшлюбності, безпліддя, еміграції. Небезпека в'язниці, ізоляції, вигнання, насильницької смерті. Труднощі. У гіршому випадку слабохарактерність, безсилля. Людина, яка пливе по волі хвиль. (Ліліт у Е. Гріга, Р. Гессе).
  • 15-й градус. (Марс). Градус необережності, фальшивої впевненості. Інфантильність. Багато зрад від друзів, близьких. У гіршому випадку може давати схильність до крадіжок, клептоманії, шахрайства. У кращому - це ювеліри. (Марсель Пруст).
  • 16-градус. (Сонце). Градус гармонії, щасливого шлюбу. Людина живе в гармонії з природою. Пантеїстична свідомість. Здібності до мистецтва, якщо є зв'язок з Венерою. (Сонце у Рафаеля, Меркурій у Г. Андерсена).
  • 17-градус. (Венера). Градус плодючості. Дуже велику роль грає випадок, внутрішні суперечності. Фортуна випадкова. Прагнення до розкоші. Може давати гомосексуальність. (П. Рубенс, С. Далі).
  • 18-й градус. (Меркурій). Королівський градус. Дає відвагу, хоробрість. Удача у всіх нових справах, благородна підтримка його ідей. Але дає удачу тільки людям рішучим і активним; пасивним і інертним людям не дає нічого. Ставить людей перед необхідністю активного включення. Якщо в гороскопі чоловіка в цьому градусі будуть іньські планети, а у жінки - яньські, то це означає піднесення чоловіка через жінку, а жінки - через чоловіка.
  • 19-й градус. (Місяць). Дає любов до матеріальних благ, грошей. У гіршому випадку - марнотратство, занадто багато йде грошей, втрата стану. (Катерина II, Вікторія англійська, французький король Генріх II, Джон Рокфеллер - у нього Плутон у своїй нічній обителі у Овні, добре виражений - накопичення матеріального майна).
  • 20-й градус. (Сатурн). Градус екзальтації Сонця, еміграції. Далекі подорожі, цікавість, сміливість, відкритий розум, широкий інтелект. Розширює для людини простір. Багатодітність. (А. Грін, В. Набоков).
  • 21-й градус. (Юпітер). Градус падіння Сатурна. Градус великодушності, впевненості в собі, щедрості, справедливості. Сила волі, незалежність. У гіршому випадку якостями людини будуть користуватися чужі люди. Злидні. (Е. Золя, М. Цвєтаєва, П. Чайковський).
  • 22-й градус. (Плутон). Градус близнюків. Нерішучість, протиріччя, самогубство. Лінь, втрата стану. У чоловіків багато нещасть від жінок і у жінок - від чоловіків. Бездітність. (Сатурн у Г. Мопассана, Ліліт у А. Пушкіна, Венера у А. Дункан, Е. Золя).
  • 23-й градус. (Сонце). Градус вигнання Хірона, руйнівний градус. Поразка у всьому, що стосується волі, ігри переживання радощів життя. Все це людині не вдається.
  • 24-й градус. (Нептун). Градус підвищеної сексуальності, безшлюбності. По Венері і Місяцю - несублімований секс. Постійні розбіжності у взаєминах з протилежною статтю. У гіршому випадку - сексуальна розбещеність, подружня зрада, безліч дітей, аліменти. При сильній Ліліт і виражених знаках Скорпіона, Тельця, Рака і Козерога може давати сексуальні збочення, маніакальність.
  • 25-й градус. (Уран) Прекрасна кар'єра, агресивність, непохитна воля, опір. Людина здобуває перемогу над іншими людьми. Різкий, бурхливий, некерований характер. Екстремізм. Небезпека катастроф, переломів, вбивства. Дуже багато бід у кінці життя. При Марсі у Водолії дає схильність до свободи і реформізму, непередбачуваність. (Марс у Сухе-Батора, П. Столипін - загинув в 49,5 років від кулі).
  • 26-й градус. (Місяць). Градус хитрості. Великі покровителі, що сприяють кар'єрі, піднесенню, можливість просунутися. Людина ведена. У гіршому випадку знищує всіх, хто його висунув. (Меркурій у А. Гітлера, Генріх IV французький - придушив всіх своїх покровителів, які висували його на трон).
  • 27-й градус. (Прозерпіна). Градус вбивства. Мінлива фортуна, капризи долі. Пізня компенсація за свої зусилля. Часто дає успіх на початку і крах в кінці, або навпаки. Мінливість і ненадійність долі. Іноді - схильність до дивацтв, юродство. (М. Хрущов, Ван Гог, М. Зощенко, Філіп Іспанська - спочатку розквіт, потім загибель Непереможної Армади).
  • 28-й градус. (Хірон). Життєстійкість. У кращому випадку - доброта, м'якість характеру. Стійкість у небезпеках. У чоловіків важливу роль в житті відіграє жінка, у жінок - чоловік. У гіршому випадку - депресії. (Венера у А. Вівальді).
  • 29-й градус. (Марс). Градус безшлюбності. Рішучість, наполегливість; життя, повна праці. Людина бере на себе багато тяжкості. Анархічний, некерований, химерний характер, спалахи, любов до свободи. (А. Грін, Г. Лорка, Наполеон III).
  • 30-й градус. (Сонце). Лиходійський градус, градус безпліддя. Домінанта агресії, нав'язування своєї лінії іншим, не зважає на чужу думку. Через це життя викидає з людиною злі жарти. Схильність до вбивства, манія величі, лідерство. У кращому випадку - самотній борець.

Джерело інформації