FANDOM

Taurus

  • 1. (Венера). Боротьба і тріумф з розумом, спритністю і силою. Довга боротьба, розрахована на успіх. Людина має чітко виражену стратегію. Символ цього градуса - "Слон".
  • 2. (Меркурій). Самотнє, невдале життя, особливо в кінці. Начебто чогось він досяг, але в кінці життя ізоляція. Хтось його сковує, не дає проявитися. Обмежена, довга хвороба. Небезпека деградації. (Катерина Медічі - хоч і була при владі, але не могла повністю утвердитися; багато ворогів; П. Шеллі, В. Ульянов-Ленін).
  • 3. (Місяць). Градус розрахунку, цілительства, окультизму, математиків, тверезо мислячих людей. Стійкість положення. Не терплять брехні. Фіксація на дрібницях. Виявляється у тверезо мислячих, чітких людей. (Сухе-Батор, художник Тернер).
  • 4. (Сатурн). Градус екзальтації Місяця. Груба сила. У жінок характер амазонки. Напір, наполегливість, грубість, вибуховий характер. Як правило, сімейні чвари. (Керівник угорських фашистів Ф. Салаші, маршал А. Петен, О. Бісмарк).
  • 5. (Юпітер). Миролюбний характер. Таких людей тягне до самоти, природи, мистецтва. При виражених знаках Тельця, Рака, Риб - багатодітність. (Вітмен, Р. Веласкес, М. Пруст).
  • 6. (Плутон). Градус творчості. При деяких показниках в гороскопі дає геніальність - при сильно виражених Нептуні, Урані або Плутоні. Для прояву градуса як градуса творчості необхідно ще, щоб Меркурій, Уран або Венера були добре аспектовані і виділені у гороскопі. (Леонардо да Вінчі, Ріхард Вагнер, Юпітер у В. Ульянова-Леніна).
  • 7. (Сонце). Мистецтво, танець, фізична моложавість. Щастя у шлюбі, але шлюб може бути не один. Багатство, розкіш, гарне життя. (Мадам Помпадур).
  • 8. (Нептун). Градус вигнання Плутона. Градус безшлюбності, бідності, самотності, втрати стану. Суїцид. Часто дає еміграцію або усамітнення. (Венера у С. Рахманінова, датський філософ Кіркегор, який добровільно сидів у повній самоті у своєму будинку).
  • 9. (Уран). Градус астрологів. Миролюбність, енергія, часто юридичні можливості. Врегулювання конфліктів. Соціологічний дар. Розпізнавання суспільних процесів. Нові, несподівані ідеї. Проповідник нового. Часто дає багатосімейність. Усидчивість. Практицизм. (Засновник генетики Грегор Мендель по Сатурну, К. Маркс, Вікторія англійська, Олександр II - у нього цей градус проявився дуже характерно, за Сонцем).
  • 10. (Місяць). "Собака, який грає з двома жінками" - слуга двох панів. Градус плодючості. Численні захоплення, два зв'язку одночасно, чутливість, прагнення подобатися. Градус розбещеності, надлишкової сексуальності. Незаконні інтимні зв'язки; неврастенія. Людиною керують абстрактні уявлення, ілюзії. Тут же втілення образу батька, співчуття, служіння близьким; талант ювеліра. Ірраціональність поведінки, бажання поставити все на свої місця; пристрасне відстоювання своїх переконань. (Рафаель, Д. Казанова, у якого шлюбу не було, але було багато зв'язків, навіть гомосексуальних - по Висхідному Вузлу).
  • 11. (Прозерпіна). Ощадливість, іноді доходить до жадібності, розрахунок, мовчазність, великі амбіції. Непомітне піднесення. Можливість впливати на інших людей руйнівно, здатність до масового гіпнозу, чорної магії. (Лідер Нідерландської революції Вільгельм Оранський, якого назвали мовчазним, мав тут Меркурій).
  • 12. (Хірон, Юпітер). Градус обителі Венери. Градус лояльності й скромності. Часто дає відданих друзів, гарне миролюбне суспільство, загальну симпатію, артистизм. (У. Шекспір, К. Кардинале).
  • 13. (Марс). "Дві жінки, що б'ються" - упертість, задерикуватість, крайня самовпевненість, але віра у свою правоту. Може бути і торговий талант. Градус безпліддя. Анархічність, схильність до сварок, ревнощі. У гіршому випадку дає заздрість, нестримність характеру, некерованість. Марс тут у вигнанні, тому він такий хвилюючий. При виражених знаках Скорпіона, Тельця, Рака, Козерога може давати сексуальні збочення. (Марс у Й. Сталіна, О. Бальзак, В. Оранський, лідер португальських фашистів А. Салазар по Меркурію і Венері, І. Купрін - відрізнявся запальним характером).
  • 14. (Сонце). Духовні шукання, любов до згоди, миролюбність. У кращому випадку це благородство, справедливість, прямодушність, чесність. Пошуки вищого розуму. У гіршому - юриспруденція, живе законом. Часто присутній у юристів. (А. Керенський - адвокат за освітою, мав тут Сонце; А. Вівальді, К. Маркс, Катерина II).
  • 15. (Венера). Градус екзальтації Селени, ясновидіння. Таємниця народження. Окультний градус, пов'язаний з релігійністю. Прагнення до таємниць, вміння викликати цим довіру у людей.
  • 16. (Меркурій). Окультний градус, пов'язаний з союзами, шлюбами. Спостережливість, роздуми. Занурення в велику родину. Щасливий шлюб, але з розчаруванням. Розчарування щодо своїх уподобань. Довгий шлях відторгнення цих зв'язків. (Ван Гог, О. Бальзак).
  • 17. (Місяць). Градус падіння Ліліт, еміграції. Градус екстравагантності. Один з градусів, що вказують на в'язницю через обурливий спосіб життя. Безплідні витрати енергії. Якщо у гороскопі чоловіка сильно виражені іньські знаки з ураженими планетами, а жінки, навпаки - чоловічі знаки, то цей градус може вказувати на гомосексуальність. (А. Гітлер, М. Булгаков, Християн II Данська, який просидів 25 років у в'язниці).
  • 18. (Сатурн). Градус руйнування будинку, суперництва, сварки, вбивства. Характер забіякуватий, химерний. Часто дає рани від зброї, тілесні ушкодження, катастрофи. При сильній Ліліт, виражених знаках Скорпіона, Овна, Стрільця або Лева і сильному злому Марсі, Урані або Плутоні дає схильність до вбивства. (О. Кромвель, Каліостро, Аполінер - отримав рану в I світовій війні).
  • 19. (Юпітер). Несподіванка, м'якість, вишуканість. Слабохарактерність. Може дати сексуальні збочення. Успіх тільки у фізичних роботах. (А. Дюрер, Генріх III - французький король, Марія Антуанетта).
  • 20. (Плутон). Градус агресії, великих амбіцій. Багато хоче, але мало отримує. Характер заздрісний, зарозумілий, з великими претензіями, але малим результатом. (Людовик XVII).
  • 21. (Сонце). Градус таємних ворогів, мовчазності, підозрілості, людину постійно переслідують. (Кардинал Д. Мазаріні, Вільгельм I Оранський, румунський диктатор Й. Антонеску, покровитель болгарських фашистів цар Борис III).
  • 22. (Нептун). Надзвичайно гарний градус. Градус плодючості, астрологів. Сильний розум, передбачливість, наукові здібності. Успіх у колективних заходах. Допомога друзів, організацій. Градус, що сприяє зміцненню будинку, місця проживання. Багатодітність. (О. Пушкін, І. Броз Тіто).
  • 23. (Уран). Градус падіння Урана, безпліддя. Великодушність, відкритий характер. Великий шарм, чарівність, педагогічні здібності, авторитет. У гіршому випадку, при ураженні - небезпека падіння з висоти і різних несподіваних ран. (Ф. Достоєвський, А. Невський, папа Пій IX).
  • 24. (Місяць). Скромність, боязкість. Довіра до уявних друзів. Градус забобон, розчарування і самотньої старості. (М. Булгаков, О. Уайльд).
  • 25. (Прозерпіна, Сатурн). Градус безпліддя. Гордість, зарозумілість, впевненість у собі. Суворість. Характер, який доходить до самодурства. Іноді навіть користується правом сильного. (Папа Григорій XIII, Е.Людендорф).
  • 26. (Хірон, Юпітер). "Людина з простягнутою рукою" - ніжність, спокій, любов до згоди, тиха вдача, прихильність і багатство. Шляхетний, сильний дух. Аналітик. Дослідження, відкриття, переоцінка відомих парадигм. На нижчому рівні - любовні захоплення, деспотичность, смерть чоловіка, погана репутація, бездітність. (І. Бах, М.Гоголь, Й. Сталін).
  • 27. (Марс). Градус прихованого генія, плодючості. Один з градусів геніальності, з'єднаної зі скромністю. Багатство ідей, велика продуктивність, достаток. Пов'язаний з ощадливістю, розрахунком. Багатство після посиленої праці. (Юпітер у В. Леніна, Вернер фон Браун, Жан Габен).
  • 28. (Сонце). Великі апетити в житті, ні на чому не засновані амбіції. Бажання зробити багато, надмірне честолюбство, що не отримує задоволення. Прагнення підкорити інших, підім'яти під себе - на цьому зривається. Друга частина життя - зради, людині мстять, з ним не рахуються. (Шарль Фур'є, Микола II).
  • 29. (Венера). Часто дає деспотичность, дивність, марнославство. Велике честолюбство. Через бажання блищати людина може фантазувати і брехати. Прагнення до влади. (Дуже сильне Сонце в гороскопі у О. Бальзака).
  • 30. (Меркурій). "Палац". Естетизм, хороші здібності до архітектури, музики. Комфорт, стійкість, велика родина, хороше матеріальне становище, прагнення до розкоші. Ідеалізм, емоційність. У гіршому випадку - несправжня велич. Притулок одиноких душ, розкриття себе на самоті. (Р. Вагнер, Ж. Габен, Й. Сталін).

Джерело інформації