FANDOM

Ursa Major2

Сузір'я — одна з 88 ділянок, на які поділена небесна сфера. У менш формальному контексті термін вживається для назви групи зірок, взаємне розташування яких складає якусь фігуру чи контур.

Астрологічна характеристика[1]Редагувати

У зоряній астрології сузір'я це група зірок, що займає на небі певний простір, контури, протяжність в довжину і висоту та, так би мовити, працює в одному напрямку, тобто зорі сузір'я можуть бути сфокусовані в один промінь та мати подібну інформацію. Таким чином сузір'я може бути представлене у вигляді конгломерату характеристик хоча й різних зірок, проте взаємно доповнюючих одна одну.

Межі сузір'я Редагувати

Межами сузір'я є дві крайні зорі, тож бо їх екліптичні довготи, що і є зодіакальними координатами.

Наприклад, в сузір'ї Великої Ведмедиці крайня зоря Дубхе проеціюється на 14 градус знака Лева, а інша крайня зоря Бенетнаш - на 26 градус знака Діви. Цей простір в 42 градуси і є проекція данного сузір'я на площину екліптики, тож бо гороскопа. Якщо в цих градусах у гороскопі є планети або важливі точки, то можна вважати, що сузір'я, так би мовити, «впало».

Прояв сузір'я Редагувати

Проявлений вплив сузір'я робить людину особливою, відзначеною. Проте психологічну характеристику сузір'я описати вкрай важко. З усіх сузір'їв тільки три є хаотичними і їх не можна представити у вигляді реальних подій, оскільки вони породжують хаос.

Сузір'я можуть проявлятися на декількох рівнях:

  • Третій рівень - «мертва зона», утворюється попаданням двох крайніх зірок сузір'я на важливі точки гороскопа. Створює зону підвищеної небезпеки, бар'єр, через котрий людина не зможе так просто переступити. Наприклад, сузір'я падає на IX дім гороскопа і створює «мертву зону». Відповідно, людина ніколи не зможе нікого вчити, не зможе переміщуватись на далекі відстані. «Впавши» на II дім сузір'я не дозволить йому заробляти багато грошей і так далі.
  • Другий рівень - стернове сузір'я. Утворюється при участі двох крайніх зірок і ще якої-небуть зорі цього сузір'я, котра, так би мовити, відкриває «мертву зону». Тут інформація по сузір'ю починає працювати і якийсь важливі проблеми іншого світу втручаються в життя людини, примушуючи його працювати на себе. Гороскоп покаже місце, як відтиснуться в житті характеристики сузір'я.
  • Перший рівень - ведуче сузір'я. Це найрідкісніший випадок, коли сузір'я є домінуючим і витискує все в силу того, що не менше половини головних зірок сузір'я падають на точки гороскопа. У такому випадку сузір'я дає надзвичайну місію. Людину треба кваліфікувати за характеристиками цього сузір'я. Життя його буде насичене абсурдним, нікому не зрозумілим сенсом, тому що він - мандрівник, прибулець. Через цю людину проявляється міст між нашим й іншим світом.

Також важливо, щоби зорі сузір'я проявлялись ще й через свої епігони, тобто планети з якими вони пов'язані силами. Коли зорі проявленого сузір'я падають на свої епігони, то в такому випадку вплив сузір'я вцілому витискає вплив окремих зірок і людину можливо кваліфікувати за цим сузір'ям.

Виноски Редагувати

  1. Неподвижные звезды. П.П.Глоба
Зоряна астрологія
Зорі

СіріусВега

Сузір'я

Велика ВедмедицяЛевРиби

Галактики

Галактика Андромеди

Скупчення

СтожариГіади

Туманності

Туманність Оріона

Особливе Центр ГалактикиАпекс СонцяВежа