FANDOM

Загальний описРедагувати

Назви цього дня — “Дзеркало”, “Мавпа”, “Крига”, “Аспід”. Аспід — це один з вампірів. Цей день важається не дуже добрим. Йде пізнання людини, процес антропогенезу. Мається на увазі, що людина після отримання внутрішньої гармонії здатна усвідомити себе, свій розвиток, і те що вона собою являє. У кожної людини є своє дзеркало, в якому вона бачить світ. І ось по тому, що відбувається з нами в 18-й місячний день, ми зможемо оцінити, яке воно у нас: криве, збільшуюче, зменьшуюче або взагалі уламок, який спотворює реальність. Все, що відбувається із нами цього дня, являється віддзеркаленням нашої суті. На це вкажуть і наші реакції: на що реагуємо позитивно, а на що — негативно. Але все одно будь-яку ситуацію ми повинні оцінювати як віддзеркалення нашої суті. Наше життя таке, як ми його сприймаємо і як на ного реагуємо. Єдина можливість змінити щось — це змінити реакцію на життя. Події 18-го місячного дня являються відображенням наших комплексів і вчинків. Необхідно обов`язково контролювати свої думки. Ми не тільки повинні займатися собою цього дня, але і повинні допомогти іншим людям в цьому процесі, оскільки наші дії по відношенню до іншого будуть таким же дзеркалом для іншої людини. 18-й місячний день — це день допомоги і захисту, тому цього дня треба менше спати. Сприятливо голодувати і чистити кишечник. Якщо вас тягнутиме рано лягти спати, це сигнал до того, що вас виключають із свідомої роботи. Як тільки ви почнете працювати із місячними днями, то відразу вам почнуть заважати, але ви повинні це перебороти. Як тільки людина робить свідомий вибір у бік добра, темні сили озброюються проти неї. Цього дня добре відвідувати баню, очищати шкіру, сприятливо проводити індивідуальне обмивання, особливо якщо Місяць перебуває у водолії або іншому повітряному знаку. Добре робити масажі. Не можна виявляти пихатість, егоїзм і негативні емоції. Не рекомендується вживати тваринну їжу, тютюн і алкоголь корисно їсти горіхи і рослинну олію. Із цим днем пов`язані нирки і чакра Свадхистхана, яка знаходиться вище лобка і виробляє універсальну енергію Удана, що йде на розвиток вищестоящих центрів. Тому процес підсвідомості людини може йти також через статеву енергію і енергію Удана. Корисно чистити нирки. Якщо ви неправильно використовуєте цю енергію, то у вас будуть перешкоди цього дня, спроби збити з шляху і спокусити. Вночі можуть снитися кошмари, якщо не старатиметеся пізнати себе. Це може також відображтися на стані шкіри: шкірні висипання, навіть екзема. Можуть цього дня розкритися гнійні рани. Люди, народжені в 18-й місячний день, різні, і все залежить від їх духовного вибору. Ті, хто готовий усвідомлювати свої вчинки і жити розумно – це люди, які бачать світ таким, який він є. І оскільки вони мають правильне уявлення про світ, вони здатні скеровувати інших людей. Якщо така людина дасть вам пораду цього дня, то треба до неї прислухатися. Такі люди можуть бути цілителями (від слова «ціле», допомогти людині стати цілісним). У них чисте пряме дзеркало, завжди є готовність прийти на допомогу іншим. Люди, які не працюють над собою, схильні до лицедійства. В день мавпи вони можуть передражнювати інших людей, люблять все перевертати, у них як би криве дзеркало в оці. Часто вони бувають одержимими і нав`язують своє неправильне бачення світу іншим. Вони дуже небезпечні, треба розпізнавати таких людей. Розмовляючи із такою людиною, будьте обережні, так як вона спотворює зміст ваших слів, оскільки не здатна вас зрозуміти.

СниРедагувати

Сновидіння даного місячного дня слід сприймати як дзеркало, як віддзеркалення того, ким ми являємося в даний момент. Невідповідність нашого реального образу з образом сновидіння говорить про порушення гармонії нашого єства, про роз`єднаність між бажанням і дійсністю, про те, що ми не в силах реалізувати свою цілісність. А через це наша дуальність (подвійність) робить наше життя нещасним. Якщо правильно інтерпретувати символи сновидіння даного місячного періоду, можна досить ясно з`ясувати собі над чим нам варто попрацювати, щоб досягти гармонії. Так, наприклад, якщо в житті ви людина тиха і спокійна а в снах предстаєте в образі страшного лиходія або монстра, то це означає, що в реальності вам необхідно проявляти більше активності, агресії, ви боїтеся своєї справжньої природи і тихі не тому, що|такий ваш характер, а через страх опинитися не у виграшній ситуації, ви боїтеся показатися смішним, боїтеся програти. Потрібно активувати другу свою половину, і тоді “добро” і “зло” зіллються у вас в гармонійний союз. Ви станете адекватно реагувати на будь-яку подію — де треба проявите спокій, а де і напористість.

Здоров’яРедагувати

Дуже корисний в цей період трав’яний чай з добавками куркуми і кориці. Велику увагу слід приділити стану шкіри — провести сеанси легкого масажу із застосуванням масел або сандалової пасти. Крім того, цей сприятливий час для накладення масок, примочок, компресів і прийняття трав’яних ванн. Якщо у вісімнадцятий місячний день ви перебуваєте на морі або працюєте на відритій місцевості, будьте обережні бо дуже чутлива в цей період шкіра може легко отримати опіки від прямих сонячних променів. Прагніть більше перебувати в тіні або користуйтеся спеціальним кремом.

СексРедагувати

Секс у цей період повинен бути спокійним, повільним і не активним. Ідеальним буде не стільки статевий акт, скільки еротичний масаж у сполученні з оральным сексом. Одна з астрологічних шкіл попереджає: стежте за тим, щоб під час любовних ігор ваші тіла не відображалися у дзеркалі або якій-небудь іншій дзеркальній поверхні. Уважається, що в такому випадку душі коханців викраде демон розпусти, і тоді чоловік перетвориться в інкубуса, а жінка – у суккубуса.

ХарчуванняРедагувати

Всі астрологічні школи настійно рекомендують зараз обмежити себе у вживанні спиртних напоїв, а особливо горілки. Якщо і вживати алкогольні напої, то тільки вино. Шампанське також може дати в вісімнадцяту місячну добу абсолютно несподіваний результат. Ваше меню повинне включати якомога більше горіхів — мигдаль, волоський і кедровий горіх, арахіс, фундук і тому подібне. М’ясну їжу вживати можна, але в невеликих кількостях. Уважно прислухайтеся до свого організму, до його бажань, може трапитися так, що саме сьогодні ви захочете якийсь особливий продукт. Якщо таке бажання виникне, обов’язково його задовольніть.

БізнесРедагувати

У сфері бізнесу вісімнадцята місячна доба, як правило, абсолютно не продуктивний період, нічого не відбувається ні в кращу, ні в гіршу сторону. Міняєтеся тільки ви, лише ваше відношення до свого підприємства, до своїх фінансових операцій. Цього дня необхідно залишатися спокійним і зібраним, більше приділяючи увагу нюансам і абсолютно незначним речам, адже саме в них криється або ваше подальше процвітання, або занепад і крах. Як говорив великий Гете: “Велика людина пізнається в дрібницях”. У вісімнадцятий місячний день не буває незначного, все має найважливіше значення, особливо якщо це стосується підписання важливих документів і укладення контрактів. Приділяйте пильну увагу на перший погляд самим незначним пунктам ваших договорів, уважно прочитуйте їх, бо висока вірогідність того, що яка-небудь маленький рядок в контракті може доставити вам потім безліч клопоту. У спілкуванні, як з підлеглими, так і з начальством стежте за тим, щоб «не бовкнути зайвого», контролюйте свої інтонації, оскільки люди у вісімнадцяту місячну добу схильні перебільшувати значення деяких дій, в особливості слів, обернених в їх адресу. Інакше згодом буде складно довести скривдженому, що ви і в думках не хотіли його образити. І, природно, самі не будьте образливими, віднесіться до всього і до всіх з розумінням і терпінням.

ВорожінняРедагувати

Запитувати оракула в цю місячну добу можна тільки на теми, що стосуються вашого внутрішнього світу. Всі інші питання одержать неясні, і, як правило, суперечливі відповіді. Багато астрологів попереджають, що у вісімнадцяту місячну добу кращого всього утриматися від будь-якого виду ворожіння, де використовуються дзеркала або що відображають поверхні, також різні кристали, оскільки в цей період через них в наш світ може проникнути шкідлива астральна суть і натворити немало бід.

ЕзотерикаРедагувати

Вісімнадцята місячна доба, як правило, присвячується виключно споглядальним медитативним практикам, рецитации мантр або читанню молитов. Магам, що починають, в цей період заборонялося проводити магічні операції із застосуванням кристалів і дзеркал. У деяких школах навіть не дозволялося виглядати у воду.

Джерело інформації Редагувати

Примітки Редагувати

Місячна астрологія
Фази МісяцяФази Місяця

1-й місячний день 🌑︎ 2-й місячний день 🌑︎ 3-й місячний день ☽︎ 4-й місячний день ☽︎ 5-й місячний день ☽︎ 6-й місячний день ☽︎ 7-й місячний день ☽︎ 8-й місячний день ☽︎ 9-й місячний день ☽︎ 10-й місячний день ☽︎ 11-й місячний день ☽︎ 12-й місячний день ☽︎ 13-й місячний день ☽︎ 14-й місячний день 🌕︎ 15-й місячний день 🌕︎ 16-й місячний день 🌕︎ 17-й місячний день 🌕︎ 18-й місячний день ☾︎ 19-й місячний день ☾︎ 20-й місячний день ☾︎ 21-й місячний день ☾︎ 22-й місячний день ☾︎ 23-й місячний день ☾︎ 24-й місячний день ☾︎ 25-й місячний день ☾︎ 26-й місячний день ☾︎ 27-й місячний день ☾︎ 28-й місячний день ☾︎ 29-й місячний день 🌑︎ 30-й місячний день 🌑︎