FANDOM

Загальний описРедагувати

Символи дня — «Ведмідь», «Шива». Цей день пов`язаний з чоловічою статевою енергією, як 17-й місячний день пов`язаний з жіночою. Процес руйнування старого і створення нового. Цей день працюючим над собою людям може принести пробудження величезних сил і стати днем прозріння.

Слід боротися із безвихідністю. У 24-й місячний день часто реалізується родове прокляття, тому треба бути дуже уважним до того, що відбувається. Не можна допускати, щоб цього дня людину охоплювало почуття безвихідності. Людина повинна бачити нитку, яку вона продовжує і яку продовжуватимуть після неї. Завжди є вихід, є можливість очиститися, навіть в самий останній момент, ніколи не пізно зробити крок до позбавлення від гріхів.

24-й місячний день небезпечний зворотним процесом, тобто справи, початі цього дня, можуть перекинутися, і результат може виявитися протилежним. І залежить це від того, що в собі містить сама людина.

Цю енергію необхідно реалізовувати, але оскільки енергія величезної сили, то потрібні спеціальні практики. Цього дня необхідні фізичні навантаження і спеціальні фізичні вправи. 24-й місячний день дуже сприятливий для лікування різних хвороб різними методами, у тому числі і екстрасенсорними. Добре готувати ліки.

Основна сила цього дня — сила сексуальної чоловічої енергії, це день сексу і зачаття, коли чоловіча енергія трансформується в жіночу. Залишати без уваги сексуальну енергію цього дня не можна. Можна її сублімувати в творчості.

У 24-й місячний день корисно пити відвар ромашки і жувати просо. Дуже корисно заряджати від сосни, постояти до неї спиною. 24-й місячний день показаний для роботи з силами природи, дуже сприятливий для закладання фундаменту і будівництва будинку.

Не рекомендується бути у великому натовпі народу. Сексуальна енергія пов`язана з Плутоном — колективною енергією, тому можна не впоратися з нею. Не рекомендується ходити на мітинги. Небезпечно проявляти жорстокість і садизм.

З 24-м місячним днем пов`язаний анус і чакра «смертні брами». Ця чакра знаходиться між анусом і статевими органами. Це дуже важливий центр, в китайській медицині називається ТІ: знаходиться він нижче за свадхистхану і являється вхідною точкою для земної енергії. Про цю точку ми повинні знати і пам`ятати. Нереалізована сексуальна енергія цього дня може зробити з людини несвідомого сексуального вампіра.

Сексуальний вампіризм може виявитися де завгодно: у транспорті, на роботі, скрізь, де збираються резонансні люди.

Людина не усвідомлює того, що відбувається, але прослідкуєте: ви розмовляєте з кимось і раптом у вас підкошуються ноги, ви відчуваєте, що розряджений весь низ, досить специфічне відчуття.

Нереалізована енергія може закупорити вхід земної енергії, і людина втратить орієнтацію в житті. Це окремий випадок. Та в будь-якому разі людина отримуватиме лише верхні енергії, а оскільки ця чакра пов`язана з Нептуном, прояви залежатимуть від якості вашого нептуна.

Це може бути виражено і в мимовільному бунті. Нереалізована енергія може стати причиною захворювання прямої кишки.

Люди, народжені в 24-й місячний день, від народження несуть в собі цей величезний потенціал енергії, можуть бути незвичайними магами, ділитися із людьми на всіх рівнях енергією. Це відбувається несвідомо, але такі люди відчувають потребу поділитися із тими, хто їх оточує цією енергією.

Якщо людина, народжена в 24-й місячний день, не розвивається, то вона не живе, а ніби спить на ходу, неадекватно реагує на світ. Величезна енергія у неї блокована, звідси загальмованість. Як сублімувати цю енергію? Простим способом сублімації енергії є природна зміна положення тіла. Ідеальне — це стійка на голові. Якщо її зробити не можете, то потрібно робити такі вправи, щоб стегна піднімати вище голови: ту ж «берізку». Таким чином, енергія потече у верхні центри. Відразу відчуєте сприятливий ефект. Другий спосіб — це сильне фізичне навантаження цього дня. Тоді також ця енергія не буде застоюватись.

СниРедагувати

Образи сновидіння, що відвідало вас в цей період, говорять про потенційні творчі сили, що вимагають реалізації. Сон двадцять четвертого місячного дня,якщо правильно його тлумачити, підкаже вам напрямки, шляхи по яких слід спрямувати творчу енергію для досягнення гармонії і благополуччя. Деякі астрологи стверджують, що образи сновидінь сьогодні відкривають перед людиною таємниці його минулих життів. Цим і обумовлений той факт, що один з символів даних місячної доби — ведмідь, що уособлює рід, традицію, попередні покоління.

Здоров’яРедагувати

У цю місячну добу можна проводити як активні тренування із великою кількістю різних вправ, що включають спільну роботу всіх груп м’язів, так і медитативні вправи, наприклад, йогу. Все залежить від вас, наскільки добре ви себе почуваєте. У двадцять четверту місячну добу рідко трапляються які-небудь проблеми із здоров’ям, а якщо і трапляються, то вони, як правило, незначні і швидко проходять. Шкідливі фактори для вашого організму цього дня — куріння і алкоголь.

СексРедагувати

Сьогодні секс всяко вітається, причому кількість його не обмежується. Двадцять четвертий місячний день пов’язаний з родючістю, тому займатися коханням не тільки можна, але й потрібно. Гарний і тривалий секс у цей день служить відмінним профілактичним засобом від багатьох захворювань. Секс сьогодні цілющий!

ХарчуванняРедагувати

Раціон в цю місячну добу повинен бути різноманітний і поживний. Голодувати категорично забороняється. Можна вживати трохи сухого вина. Корисний виноград, молоко і кисломолочні продукти.

БізнесРедагувати

Щоб ви не робили сьогодні — все буде вдалим, за виключенням, звичайно ж, аморальних вчинків. Будь-який захід — ремонт в офісі, укладення контракту, прийом на роботу нового співробітника — все пройде як не можна краще, але для цього потрібно зберігати бадьорість духу і ні в якому випадку не тиснути на ситуацію. Якщо ви раптом відчуєте, що зроблена вами справа,як то кажуть “не йде”, краще залиште її, зараз ще не час для реалізації вашої задумки. Але найбільше в двадцять четверту місячну добу вдається операції в інтелектуальній сфері — планування, розрахунки, бухгалтерські операції, робота з архівами, генерування нових ідей, створення проектів і так далі. Корисно проводити курси підвищення кваліфікації, навчання робочого персоналу новим прийомам і методикам роботи.

ВорожінняРедагувати

Запитувати оракула в двадцять п’яту місячну добу краще всього на теми, що стосуються подальшої долі, тих або інших проектів. Цього дня ворожать і на успіх в будівництві або на новосіллі. Добре вдаються ворожіння із застосуванням вогню.

ЕзотерикаРедагувати

Деякі шайвавські (шиваїтскі) школи проводять цього дня Шива-пуджу і виконують різні релігійні практики, пов’язані з поклонінням Шиві. Часто цей день використовують для придбань, учень, отримання посвячень і благословень від святих і гуру.

Джерело інформації Редагувати

Примітки Редагувати

Місячна астрологія
Фази МісяцяФази Місяця

1-й місячний день 🌑︎ 2-й місячний день 🌑︎ 3-й місячний день ☽︎ 4-й місячний день ☽︎ 5-й місячний день ☽︎ 6-й місячний день ☽︎ 7-й місячний день ☽︎ 8-й місячний день ☽︎ 9-й місячний день ☽︎ 10-й місячний день ☽︎ 11-й місячний день ☽︎ 12-й місячний день ☽︎ 13-й місячний день ☽︎ 14-й місячний день 🌕︎ 15-й місячний день 🌕︎ 16-й місячний день 🌕︎ 17-й місячний день 🌕︎ 18-й місячний день ☾︎ 19-й місячний день ☾︎ 20-й місячний день ☾︎ 21-й місячний день ☾︎ 22-й місячний день ☾︎ 23-й місячний день ☾︎ 24-й місячний день ☾︎ 25-й місячний день ☾︎ 26-й місячний день ☾︎ 27-й місячний день ☾︎ 28-й місячний день ☾︎ 29-й місячний день 🌑︎ 30-й місячний день 🌑︎